piątek, 4 maja 2012

Wyposażenie ;]

No Heeeej kochani .!!

Przepraszam że piszę te posty nie regularnie no ale wiecie .. nie mam za bardzo czasu .

No i mam jeszcze taką sprawę .

No ludziee proszę was . Piszcie komentarzee .!

Czy podoba wam się mój blog . ? Czy mam coś zmienić .? Proszę was .!!

A teraz wracając do tematu ..
WYPOSAŻENIE ;p
A więc hm . co koń powinien posiadać jeśli mamy zamiar na nim jeździć .? 
-SZCZOTKI . (więcej w poście czyszczenie.) 
-SIODŁO.  (przykłady dwóch najpopularniejszych : )
SIODŁO WESTERNOWE . 
 SIODŁO ANGIELSKIE .
 -DERKA.
-
 
   -OGŁOWIE.
-KANTAR. (może ,ale nie musi.)
-OCHRANIACZE .
A więc na dzisiaj to tyle . Mam nadzieję , że się
podobało . Liczę na Wasze komentarze ,oraz pomysły na kolejne posty .
Pozdrawiam . xx ;p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz