środa, 30 maja 2012

Aaaa .Kochani .!
Zapomniałam że mówiłam o konkursie na fb i tak patrze na pocztę i co widzę .?
Już 6 zdjęć .! ^^ Jesteście niesamowici .!!
A więc może ja je wstawie .? 
Ok . To jeszcze krótko zasady .
-Wy przesyłacie na mejla (zuzia2735@wp.pl) zdjęcie a ja po jakimś czasie odpisuje wam jakie miejsce
zająłeś , lub możecie również wyniki poznać na bloguu ^^
To w sumie tylko 1 zasada ;D .
A nagrody .? Nagrody potem ;p
A oto zdjęcia :


1. Przesłała Ala :)
2. Przesłała Bogusia :P
3. Przesłała Madzia :D


4. Przesłała Ewelusia ^^

5. Przesłała Oliwia :*
6. Przesłała Asia ;]
To narazie 6 zdjęć . Postanowiłam że może być ich maksymalnie 15 . Zachęcam gorąco do konkursuu .! ^^

1 komentarz:

  1. Blog zajebisty :D
    Zaaktualizowałam posty, nie przestawaj pisac kochana, bo jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń